پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229098
گام بعدي پيونگ يانگ توسعه توان هدف قرار دادن خاک آمريکا است
تاریخ انتشار : 1396/11/04 08:20:30
نمایش : 1407
مدير آژانس اطلاعات مرکزي آمريکا ، هدف اصلي برنامه موشکي کره شمالي را اِعمال فشار عنوان کرد و مدعي شد گام بعدي پيونگ يانگ، توسعه زرادخانه تسليحاتي براي حمله به خاک آمريکا است!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از رويترز، «مايک پمپئو» مدير آژانس اطلاعات مرکزي آمريکا (CIA) روز سه شنبه ادعا کرد که کارکنان اين آژانس اطلاعاتي بر اين باورند که هدف اصلي برنامه موشکي کره شمالي تنها دفاع از خود نيست؛ بلکه اجبار و اِعمال فشار است و اينکه گام منطقي و بعدي پيونگ يانگ توسعه يک زرادخانه تسليحاتي و توان پرتاب موشکهاي متعدد به درون خاک آمريکا است.

پمپئو که در محل «مؤسسه اِمريکن اِنترپرايز» سخنراني مي کرد، در ادامه ادعاهاي خود گفت که اجازه دادن به کره شمالي براي توسعه برنامه هسته اي و موشکي خود، با خطر مهم گسترش و سرايت اين روند به ساير کشورها همراه است.

مدير سازمان سيا همچنين گفت که رئيس جمهور آمريکا بر ارائه يک راه حل ديپلماتيک براي اين بحران متمرکز است؛ اما آژانس اطلاعات مرکزي آمريکا در تلاش است که در صورت شکست راه حل ديپلماتيک، طيفي از ساير گزينه هاي محتمل را به «دونالد ترامپ» ارائه کند!

مايک پمپئو در ادامه مدعي شد که «گام منطقي و بعدي «کيم جونگ اون» رهبر کره شمالي، توسعه يک زرادخانه تسليحاتي با توانِ تهديد خاک آمريکا و پرتاب چندين موشک بطور همزمان خواهد بود!»

پمپئو گفت که مقامات سازمان سيا بر اين باورند که هدف رهبر کره شمالي چيزي بيش از ايجاد بازدارندگي در برابر آمريکا به منظور حفظ سلطه و حاکميت خود است؛ و اينکه کيم جونگ اون از تسليحات خود براي يک هدف غائي که همانا اتحاد دو کره تحت کنترل و نظارت وي باشد، استفاده خواهد کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html